masoutreach.frl

Het verhaal van MAS Outreach

Hoe vertel je op de juiste manier het verhaal van een merk, organisatie of product? Natuurlijk is het makkelijk om de aanprijzingen elkaar in rap tempo op te laten volgen, maar op welke manier kom je tot de kern van een verhaal? Bij MAS Outreach probeert men elke dag weer om opdrachtgevers op de juiste manier uit de verf te laten komen.

MAS Outreach is het gevolg van een fusie tussen MAS Communicatie en Outreach Media. Beide bedrijven werkten al langere tijd intensief samen, voordat besloten werd om deze samenwerking om te zetten in een echt partnerschap. “We vertellen verhalen van merken, organisaties en producten”, vertelt directeur Foppe van der Veen. “Stevig en sprankelend verpakt in fysieke en digitale communicatiemiddelen die mensen raken. De variaties aan branches, projecten, mensen en uitdagingen zorgen ervoor dat geen dag hetzelfde is, al twintig jaar lang.”

“De Friese zelfstandigen en bedrijven waar we mee samen mogen werken, hebben kenmerken die typerend voor Friesland zijn; trots op hun werk, eerlijk in zakendoen en recht door zee. We zijn onderdeel van het introductieteam van puntFRL en om aan te geven dat wij als bedrijf trots zijn op onze Friese roots, hebben we gekozen voor een Friese domeinextensie. We hopen hiermee niet alleen onze vindbaarheid op Google te vergroten, maar gaan ook voor een verbijzondering van onze organisatie, die aansluit bij onze identiteit en daarmee ons verhaal krachtiger maakt.”

masoutreach_800_01

www.masoutreach.frl

Ga naar de website

Blijf op de hoogte

Wil je meer weten over .FRL en de kansen die dit biedt voor jou?
Meld je dan aan voor updates of volg ons op Facebook